top of page

#Shoplog1 Sportkleding & solden !

In de laatste week van Maart ben ik een paar dagen naar verschillende winkels geweest om sportkleding te kopen.

Ik had nieuwe t-shirt, leggings en sportschoenen nodig om te gaan fitnesse.

Ik zag dat er in de Footlocker solden waren op schoenen zowel Adidas als Nike merken stonden in de solden, ik als schoenen verslaafde kon ik natuurlijk geen nee zeggen om een kijkje te gaan nemen!

En dat heb ik dus ook gedaan.

Sinds enkele jaren wil ik al heel graag de bekende Nike Air Max Thea in het zwart maar natuurlijk 120 euro voor schoenen is toch net ietsjes te veel voor mij.

In de solden zag ik ze nooit staan of alleen maar met 10euro korting.

Dit keer zag ik ze in de footlocker aan 49,99 euro! Maar helaas ze waren niet meer in mijn maat..

Toen ik ze dan op de site wouw bestellen waren ze na 1 dag al uitverkocht.

Dus besloot ik verder te zoeken naar die schoenen op andere site's en winkels en uiteindelijk heb ik ze gevonden! De Nike Air Max Thea in het zwart! voor maar 49,99 euro op de Nike site zelf.

Na 2 dagen dat ik ze op de site van Nike had besteld had ik ze en ze waren nog mooier in het echt!

Zelf heb ik ze in een maatje 37,5 en ze passen perfect, ze zijn super lekker en heb totaal geen pijnlijke voeten.

Nu had ik nog steeds geen sportkleding.

Dus ben ik naar Luik gegaan daar is er een Sport Direct en een decathlon,

in de decathlon had ik niks gevonden maar in de Sport Direct hadden ze super veel solden!

Daar heb ik een mooie legging van Nike gescoord voor maar 20 euro.

Een paar dagen later ben ik naar Hasselt gegaan en heb ik daar in de Sport Direct een adidas t-shirt gevonden weer in solden voor maar 17 euro, uiteindelijk heb ik hem rond de 13euro betaald omdat er nog 20% af ging aan de kassa, leuk toch?

In de JD Sport in Hasselt ben ik natuurlijk ook geweest, helaas hadden ze daar geen solden!

In die winkel heb ik nog een Adidas t-shirt gevonden iets minder basic dan de vorige maar kosten wel 35 euro.

De Adidas legging die erbij staat heb ik niet op dat moment gekocht, deze had ik al een tijdje komt van de Decathlon.

Laatst ben ik ook nog naar de Bershka en de Coolcat geweest om nog sportkleding te vinden.

In de Bershka had ik een mooie t-shirt gevonden voor maar 5euro en in de coolcat hadden ze sale heel veel dingen stonden aan 50% en heb ik een sportlegging gevonden een simpele zwarte legging met in het wit Game on op om lekker gemotiveerd te zijn bij het sporten.

Hebben jullie ook zo goed van de solden kunnen genieten?

Laat zeker weten wat jij gekocht hebt!

x Enjoy x

Recente berichten
Tags
Er zijn nog geen tags.
Volg mij

Laura's beauty moment 

  • Black Facebook Icon
bottom of page