top of page

Nieuwe opening NYX Cosmetics Hasselt

Zoals vele hadden we al lang op dit moment gewacht, een NYX winkel in onze buurt en hier is hij dan, in hasselt is hij op 24 februari open gegaan om exact 10 uur. Ik was er natuurlijk bij maar in de namiddag pas wanneer er minder volk was.

Als je buiten naar de winkel kijkt lijkt het een heel klein winkeltje maar neen, hij is groter dan je denkt!

Nu ik ben niet lang gebleven wegens dat er nog steed veel volk was en heb maar 2 producten genomen maar volgende keer beter!

Ik ben van plan om in de weken die komen nog is te gaan om wat meer te kunnen halen zoals lip producten of weer een eigen palette samenstellen.

De verkoopsters zijn heel vriendelijk en helpen je goed om je make up te vinden die je wilt of bij je zou passen.

De prijzen zijn redelijk goed bv voor 1 oogschaduw heb ik exact 5,10 euro betaald niet duur toch?

Ik vind als je is iets anders wilt proberen dan altijd Essence of Catrice (je weet wel al die merken van de kruidvat) dan raad ik je NYX Cosmetics aan!

Hier zijn wat foto's van m'n producten die ik gekocht heb ik zal later een review hier over maken.

De eerste kleur is een legergroene kleur die ik al lang zocht met de naam "Confession nms12"

De 2de kleur is een bordeaux achtige kleur (op de foto is hij iets meer rood) met de naam "Beyond Nude nms28".

Het Adres van NYX Hasselt

Demerstraat 47

3500 Hasselt

Is Hasselt te ver voor jou?

Geen probleem! Je kan ook naar Antwerpen, Brussel, Gent of Namen.

Adres vindt je op deze site : http://nyxcosmetics.be

x Enjoy x

Recente berichten
Tags
Er zijn nog geen tags.
Volg mij

Laura's beauty moment 

  • Black Facebook Icon
bottom of page