top of page

#Review5 Peeloff maskers goed of slecht?

Elke maand ga ik wel de Action of de Big Bazar binnen en vind ik altijd wel iets om mee naar huis te nemen.

Dit keer heb ik iets uit de Big Bazar, de peel off maskers in totaal heb je 5 pakjes (1pakje is 1x te gebruiken). En ja zoals jullie zien, de verpakking is zwart dus de maskers zonder twijfels ook.

Ik heb ze samen met iemand van mijn familie getest en ik moet zeggen, ze zijn best wel goed maar ik zou deze niet vaak gebruiken.

Het min puntje is dat ze verschikkelijk pijn doen wanneer je het af trekt.

Ik heb het masker met het foundation kwast van de kruidvat aangebracht en een 10 a 15 min laten drogen.

Wanneer ik het masker af moest doen, deed het heel veel pijn en was het bijna onmogelijk het af te trekken door de pijn. Ik heb al andere peel off maskers getest die goed waren en geen pijn deden.

Dit masker doet wel wat hij beloofd zoals restjes vel afhalen, mee-eters, ect.

Persoonlijk ben ik niet echt fan van dit product door dat het juist zoveel pijn deed zoals ik al zei, ik heb al andere gestest die even goed waren en pijnloos waren.

x Enjoy x

Recente berichten
Tags
Er zijn nog geen tags.
Volg mij

Laura's beauty moment 

  • Black Facebook Icon
bottom of page