top of page

#Review6 Lime Crime liquid lipsticks


Vorig jaar heb ik 3 Lime Crime liquid matte lipsticks gekregen en ik vind

de middelste de mooiste van de 3,deze heet ' beet it' het is een paars/roos achtige kleur die ik natuurlijk niet dagelijks op doe.

De 2 andere zijn iets specialer van kleur en moet ik hier nog aan wennen wanneer ik ze op doe.

De linkse is eerder een heel erg lichte roze kleur.

De rechtse is eerder naar de bruine tinten met toch een rood tintje er door heen. Deze 2 heb ik nog nooit gedragen omdat ze redelijk gewaagd zijn maar ik ga ze zeker voor een speciale gelegenheid dragen! Per stuk zijn ze aan 18,83 euro, ze zijn niet de goed koopste lipsticks maar ze zijn het waard! Je kan ze ook op andere site's bestellen zoals Asos aan 19,99 euro.

De liquid lipsticks blijven heel goed zitten en zijn mooi matte.

ik ben er helemaal fan van!

Hier is alvast de link van de Lime Crime site waar je deze lipsticks en nog veel meer kan terug vinden!

https://www.limecrime.com/en-us/categories/velvetines-liquid-matte-lipstick

x Enjoy x

Recente berichten
Tags
Er zijn nog geen tags.
Volg mij

Laura's beauty moment 

  • Black Facebook Icon
bottom of page