top of page

#Review4 Make up van de Action Deel 2


Zoals ik al in mijn deel 1 vertel heb ik 2 paletten gekocht in de Action.

De eerste in deel 1 was het palette met blush,contour,ect..

Deze is helemaal anders! Deze is met 24 verschillende oogschaduws, in de action waren er 2 soorten de felle kleurtjes en de kleurtjes die meer nude waren..

Daarom dat het palette ook "02 Nude" noemt.

Ik heb alleen het Nude palette genomen omdat ik ook alleen maar nude kleuren draag.

Dit palette was even veel als het andere palette, ongeveer 2 euro.

De Pigmentatie is heel goed, alleen als je de kleurtjes gebruikt met glitter moet je oppassen, je hebt overal glitter!

Er zijn zowel licht roze als oranje,bruine en zwarte tinten om verschillende ooglooks mee te maken. Wat ik zelf doe is soms mijn make up kwast eventjes nat maken met een fixing-spray zodat de kleur iets mooier en feller lijkt.

Je hebt met het palette ook 2 spons applicator die ik zelf nooit gebruik en dus weg gooi.

Ik vind het voor de prijs echt een super product! zeker een aanrader!

Ik heb per rij swatches gemaakt zodat jullie het met jullie eigen ogen kunnen niet dat het een mooie pigmentatie heeft! Behalve de matte kleurtjes zijn iets minder gepigmenteerd.

De 1ste rij

De 2de rij

Zoals jullie kunnen zien is de 2de kleur een matte kleur en is dus niet zo fel gepigmenteerd als de andere!

De 3de rij

Ga jij dit palette ook halen?

Laat het mij zeker weten wat je er van vond!

x Enjoy x

Recente berichten
Tags
Er zijn nog geen tags.
Volg mij

Laura's beauty moment 

  • Black Facebook Icon
bottom of page