top of page

#Review3 Is Action Make Up wel oke? Deel 1


Vorige week ben ik een paar Make Up dingetjes gaan halen in de Action.

Ja, "weer" Make Up..

Ik had al vaker gezien dat Youtubers en Bloggers Make Up teste van de Action en ik had al dingen uit getest zoals een oogpotlood of mascara maar nooit geen blush of contour.

Ik ben daarom 2 paletten van het merk Max & More gaan halen waarvan 1tje dit pallet is met Blush,Contour/Bronzer,foundation in poeder vorm en natuurlijk Highlighter!

ik heb dit nu al een weekje kunnen uit testen en ik kan zeggen dat dit een top palette is!

De bronzer gebruik ik persoonlijk niet omdat er teveel glitter is en te oranje is maar de contour gebruik ik wel en die is echt super, de pigmentatie is zo goed had ik niet verwacht van een product van de Action.

De 2 Blush kleurtjes zijn heel fel maar heel mooi met veel pigmentatie.

De foundation powders heb ik zelf nog niet gebruikt maar wel met weer een mooie pigmentatie!

Nu de Highlighter, ik vind dit het beste van alles! zo mooi en blijft heel de dag zitten! Jammer dat er maar 1 Highlighter in zit.

Dit palette kost rond de 2 euro en het is een top product, wat wil je nog meer?

Ik heb swatches gemaakt die jullie hier onder zullen zien.

Zoals jullie zien ben ik helemaal fan van dit palette, gaan jullie hem ook halen?

Laat het mij zeker weten!

Over het andere palette daar komt binnenkort ook een revieuw over dus hou mijn blog zeker in de gaten!

Het eeste rijtje boven van links naar rechts.

Als eerste is de highlighter die echt een heel mooi effect geeft dan de 2 compact powders en dan d blush deze blush vind ik heel poederig maar wel lekker fel!

Het 2de rijtje heeft 3 bronzers/conour, de eerste gebruik ik niet omdat er teveel oranje en teveel glitters in zit. De 2 andere gebruik ik wel heel graag omdat ze matt zijn.

De laaste blush is iets subtieler dan de vorige, heeft meer glitters maar blijft heel subtiel wegens dat de pigmentatie ietsjes minder is.

Ga jij dit palette ook halen?

Laat het mij zeker weten wat je er van vond!

x Enjoy x

Recente berichten
Tags
Er zijn nog geen tags.
Volg mij

Laura's beauty moment 

  • Black Facebook Icon
bottom of page