top of page

#Food1 Favoriet

Mijn favoriete eten kunnen jullie al waarschijnlijk raden door de foto.. Sushi dus!

Veel vinden dit vies omdat het "rauwe vis" is, ik vind het lekker met wasabi of soja saus (of ze allebei).

Ik hou van eten uit een ander cultuur of land, ik hou gewoon van nieuwe dingen ontdekken, proeven,ect.

Wegens dat ik niet graag vlees eet, eet ik regelmatig wel sushi of gewoon vis met groenten (deze keer dan wel gekookt).

Deze komen uit de IntermarchƩ maar je kan ze ook vinden in andere supermarkten zoals Carrefour,Delhaize of zelfs Albert Heijn!

Je moet niet naar een supermarkt gaan als je dat niet wilt, Als je liever hebt om naar een restaurant te gaan om sushi te eten kan je ook naar bv een wok gaan of sushi/ japans restaurant dan zal het ook wel een stukje duurder zijn maar hƩ het is voor 1 keertje en je hebt veel meer op je bord.

In een sushi restaurant kan je allerlei soorten sushi bestellen, als je van alles wilt kan je best voor 2pers een boot nemen!

Lekker groot maar ook lekker veel!

Zelf ben ik al 2x sushi gaan eten in een sushi restaurant met een groepje vrienden, het was super gezellig!

Voor mensen die dit nog nooit hebben gegeten raad ik het aan om is te testen.

Zelf heb ik al een vriend van me dit laten proeven sinds dien kan hij er niet meer van afblijven!

Ooit zelf gegeten of je gaat het binnenkort proeven ? laat het mij zeker weten!

x Enjoy x

Recente berichten
Tags
Er zijn nog geen tags.
Volg mij

Laura's beauty moment 

  • Black Facebook Icon
bottom of page