top of page

#Review1 Kylie Jenner lipsticks van aliexpres


2016 was het jaar waar iedereen de Kylie Jenner make up wou testen.

Natuurlijk niet iedereen kan het kopen wegens dat het zo duur is voor een liquide lipstick of ander cosmetica van Kylie. Voor een pallet kan je al makkelijk 42 Dollar betalen met 9 oogschaduw's of een gewone lipstick kost weer 17 Dollar dus dat is nog al wat.

Ik heb dus de Kylie Jenner matte lipsticks besteld op Aliexpress omdat ik niet zoveel wou betalen voor een liquide matte lipstick.

In totaal heb ik er 4 besteld, Koko K, Kourt K, Posie K en Dolce K.

Zelf vond ik "dolce k" niet heel mooi door dat hij zo licht was.

Koko K en Posie K zijn eerder roze kleurtjes dus daar kan niets mis mee en natuurlijk is er ook Kourt K die een mooi paars-achtige kleur is.

Alle lipsticks lijken op de echten behalve de Dolce K, de echte is vele donkerder.

*swatche foto van boven naar onder, Koko K, Posie K, Dolce K en Kourt K.

De lipsticks blijven heel goed zitten.

En dan nog het belangrijkste, de prijs! Ze waren maar 2 euro per stuk wat wil je nog meer?

Wil jij ze ook zoek ze gewoon op Aliexpres in zoekbalkje "Kylie lipstick" en je vind ze aan alle prijzen!

x Enjoy x

Ā 

Recente berichten
Tags
Er zijn nog geen tags.
Volg mij

Laura's beauty moment 

  • Black Facebook Icon
bottom of page