top of page

#Review2 Mijn favoriete parfums


Ik heb in totaal 3 favoriete parfums.

De eerste is al een jaar mijn favoriet Black Opium eau de parfum van YSL, sterke maar lekkere geur.

De meeste zouden dit s'avonds op doen, ik doe hem zelf dagelijks op.

Dit is een 50 ml en gaat lang mee. De Ysl Black OPium is verkrijgbaar in de Ice Paris XL voor maar 77,90 euro voor 50ml.

Mijn nummer 2 en 3 die eigenlijk gewoon gelijk staan zijn de Calvin Klein parfums ben ik de enige die ze zo goed vind?

Deze gouden op de foto is de CK One Gold limited edition die sterk maar heel lekker ruikt. Deze is helaas niet meer beschikbaar in de winkels.

Jullie hebben het begrepen, Laura houdt van sterke geuren! Maar niet te snel..

De andere is een lichtere geur de CK One Shock for her, is een witte fles met fel roze (bestaat ook voor mannen) vind hem persoonlijk iets meer voor de zomer maar toch draag ik deze ook dagelijks, slecht of goed weer!

De Calvin Klein One Shock is te koop in de Inno of Bol.com voor maar 34,95 euro voor 50ml.

x Enjoy x

Recente berichten
Tags
Er zijn nog geen tags.
Volg mij

Laura's beauty moment 

  • Black Facebook Icon
bottom of page