top of page

#Shoplog4 Nieuwe Essence palette LE


Na een lange tijd ben ik eindelijk terug met inspiratie!

En ja, het is weer make up!

Ik had al op youtube gezien dat ze deze palette van essence verkochten maar ik vond ze maar niet in de kruidvat!

Eindelijk heb ik ze gevonden, het zijn dezelfde palette als de my must have collectie alleen is de deksel niet doorzichtig maar met kleine verschillende kleurrijke bolletjes.

Daarbij waren er ook nieuwe kleuren oogschaduws,highlighter,blush,..

Natuurlijk heb ik er een paar mee genomen!

Ik heb een highlighter genomen, oogschaduws

De prijzen zijn het zelfde als bij de "my musthaves" collectie.

De pigmentatie is super, je kan er hele mooie ooglooks maken.

Dit is nu wel een tijdje geleden dat ik ze gekocht heb dus ik denk niet dat ze deze palette nog verkopen, helaas!

x Enjoy x

Recente berichten
Tags
Er zijn nog geen tags.
Volg mij

Laura's beauty moment 

  • Black Facebook Icon
bottom of page