top of page

#StoryTime Ik was op Lady City Day!

Eindelijk een dag voor de Lady's ! Dat hebben we wel verdient !

Een dag waarop je alleen maar verwend wordt en lekkere dingen mag proeven, complimentjes krijgt en lekker mag shoppen met korting en het beste moet nog komen, je krijgt gratis dingen zoals een goodiebag! Leuk toch?

19 mei ben ik naar Lady City Day geweest in Sint-Truiden, je had een groot podium met bekende zangers, bekende mensen kwamen ook om foto's met je te maken zoals Lize & Ken van Temptation.

Je had lekker heel de dag als vrouw kortingen in de winkels, mooi excuus om te gaan shoppen dus!

Als je een goodiebag wouw moest je je op voorhand aanmelden op hun site om je goodiebag te "reserveren" en dat deed ik ook!

Samen met 'the girls' van thuis (mijn moeder, zus en ik) gingen naar Lady City Day, en het was heel leuk! Je had een mooie rode loper voor wanneer je je goodiebag wouw gaan halen net als een echte ster!

In mijn goodiebag zat er heel wat leuks in!

Zoals een Pure Leaf drankje (groene thee), een klein wijn flesje, een blikje Virgin Mojito (alcohol vrij), ik kreeg ook een kaars van maak&smaak, testers van Rituals,Yves Rocher en Ici Paris XL een coco gloss van Chanel.

Ik kreeg ook een maaltijdshake van Body2win in chocolada smaak die ik zeker en vast ga testen met een pakje zakdoeken van de Hema en een pen.

Daarbij waren er nog veel kortingsbonnetjes van vb een gratiq coctails of gratis pralines!

Het is altijd leuk om verwend te worden!

Was jij ook op Lady City Day en heb jij ook een goodiebag gehad?

Wat had jij dan allemaal gekregen?

x Enjoy x

Recente berichten
Tags
Er zijn nog geen tags.
Volg mij

Laura's beauty moment 

  • Black Facebook Icon
bottom of page