top of page

#Shoplog3 Mijn Boozyshop bestelling!

Ik heb een paar weken geleden eindelijk een Boozyshop bestelling gedaan.

Ik had het om precies te zijn vrijdag in de ochtend besteld en zaterdag kwam hij al binnen!

Bij mijn bestelling kreeg ik een mysterybag t.w.v 35euro waarvan ik al een review heb gemaakt.

Wat heb ik nu besteld?

Wel, ik wouw al lang een magnetische palette en daar in zou ik dan alles voor het gezicht en ogen in doen zodat als ik op vakantie zou gaan ik maar 1 palette mee moet nemen, handig toch?

Wel nu kan ik dat! Dankzij de Boozy Cosmetics Extra Large Empty Pro Palette in het wit.

Ik heb hem rond de 7 of 8 euro betaald.

Naast het palette heb ik natuurlijk ook oogschaduw gekocht.

Ik heb er maar 4 gekocht om het merk te kunnen testen en omdat dit ook gewoon de mooiste kleuren waren.

prijs : 2,49/stuk

Oogschaduw namen met link :

Ik heb ook 1 contour, 1 highligher en 1 blush willen testen.

Dus heb ik een mooie roze blush genomen zodat ik heb dagelijks zou kunnen dragen, een highlighter lekker fel en een mooie contour kleur niet te oranje zoals de meeste.

Een uitgebreide review van de producten komen later op mijn blog.

De highlighter was aan 3,95 euro/stuk

De contour en blush waren aan 3,49 euro/stuk

De namen met link :

Samen met alles voor het palette heb ik ook nog een wimperlijm gekocht omdat ik er nog geen had.

Dus had ik besloten die bij mijn bestelling te doen voor maar 3,95 kan je toch geen nee zeggen?

Het merk van de wimperlijm is W7, heb hem nog niet getest maar dat zal binnenkort wel komen!

x Enjoy x

Recente berichten
Tags
Er zijn nog geen tags.
Volg mij

Laura's beauty moment 

  • Black Facebook Icon
bottom of page