top of page

AliExpress lippotloden zijn ze wel goed?

Ja hier ben ik weer met AliExpress producten!

Deze keer zijn het deze lip potloden.

Ik heb ze nu wel al een tijdje en heb er al een paar kunnen testen.

Ik moet zeggen dat ze heel goed gepigmenteerd zijn!

In totaal zijn het 12 lippotloden in verschillende kleurtjes van roze tot paars of zelfs bruine tinten!

Je ziet de kleurtjes van de potloden op het uit einde van het potlood waar heet nummertje staat.

Ze blijven goed zitten en zijn helemaal niet droog. Super dus!

Per 12stuks koste het 2,80 euro, is dus totaal niet duur voor zo'n goeie lip potloden.

Hierbij had ik geen verzendkosten en heb een week of 2 moeten wachten voor dat ik ze had.

Hier zijn enkele swatches op mijn arm zodat jullie zien welke kleurtjes er allemaal zijn.

Wil je deze ook?

Klik dan op de laatste foto om naar de pagina te gaan!

x Enjoy x


Recente berichten
Tags
Er zijn nog geen tags.
Volg mij

Laura's beauty moment 

  • Black Facebook Icon
bottom of page